Mijn account

Gedragsregels

Klanten gaan bij Vlaanderen's Oliehandel in de basis voor alles.  
Alle klanten worden vriendelijk, behulpzaam, snel, foutloos en met aandacht geholpen. Op basis van wederzijds respect. Dat is wat u van ons mag verwachten. En daar zetten we ons allemaal volledig voor in.    

Heeft u een vraag of opmerking, neemt u dan in ieder geval contact met ons op. Wij zullen daar discreet en correct mee omgaan.


Dat heeft alles te maken met het gevoel van veiligheid voor onze medewerkers en de aanwezige klanten.  Zoals u wellicht weet zijn tankstations regelmatig doelwit van overvallen en inbraak.  Onze medewerkers weten hoe ze daarmee om moeten gaan en schatten elke verdachte situatie opnieuw in.


Om het gevoel van veiligheid van onze medewerkers te vergroten hebben wij de afspraak gemaakt dat klanten vriendelijk wordt verzocht de gelaatsbedekking (integraalhelm, bivakmuts,boerka of bedekkende sjaal) af te nemen voordat de pompshop wordt binnengegaan. Daarmee wordt een groot deel van het onbehagelijke gevoel weggenomen en kunt u optimaal worden bediend.


Voor meer informatie of een uitgebreide toelichting kunt u uiteraard contact met ons opnemen.