Mijn account

Gedragsregels

Klanten gaan bij Vlaanderen's Oliehandel in de basis voor alles.  
Alle klanten worden vriendelijk, behulpzaam, snel, foutloos en met aandacht geholpen. Op basis van wederzijds respect. Dat is wat u van ons mag verwachten. En daar zetten we ons allemaal volledig voor in.    

Heeft u een vraag of opmerking, neemt u dan in ieder geval contact met ons op. Wij zullen daar discreet en correct mee omgaan.


Door een onvoorzien probleem heeft u uw tankbeurt niet kunnen afrekenen.  Dat kan vele oorzaken hebben.  Een technisch mankement aan onze apparatuur, een probleem bij de verbinding met de banken of bijvoorbeeld een niet functionerende betaalpas. Het kan natuurlijk ook zijn dat u uw portemonnee bent vergeten, of dat wij meer hebben getankt dan uw gevraagd heeft.

Allemaal oorzaken die niemand leuk vindt.

Onze collega heeft daarom uw naw-gegevens genoteerd zodat we in staat zijn contact met u op te nemen wanneer dat nodig is.


Als van uw tankbeurt een uitgestelde betaling is opgemaakt heeft u een legitimatiebewijs of ander belangrijk document bij ons achtergelaten.  Dit is voor u natuurlijk heel vervelend. Maar wij zullen het goed opbergen.  De reden waarom wij dit van u verlangen is dat wij allebei het snel willen afwikkelen.  Het is natuurlijk niet zo dat wij geen vertrouwen in u hebben, maar onze 40 jaar ervaring met het exploiteren tankstations leert ons dat klanten hierdoor in ieder  geval snel weer terugkomen en wij iets meer zekerheid hebben.


Wij verwachten van onze collega’s dat zij dit op een correcte wijze met u hebben besproken.  Heeft u toch nog vragen hierover, neemt u dan contact met ons op.  
Wij rekenen op uw begrip en vertrouwen op een soepele oplossing.